Αν θέλετε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν, έχετε 14 ημέρες από την ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας σας για να το επιστρέψετε. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας. Προκειμένου να επιστραφούν τα προϊόντα δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία και το καρτελάκι αναγνώρισης μαζί με όλες τις υφασμάτινες ετικέτες να βρίσκονται προσαρτημένα στο προϊόν. Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση σε αντικατάσταση αυτών.
α) Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν σας εφόσον το έχετε καλά συσκευασμένο χρησιμοποιώντας την Courier Center (2107512000) με επιβάρυνση 4.5€ με ίδιο ή άλλο προϊόν (ίσης ή μεγαλύτερης αξίας). Ακόμη θα πρέπει να πραγματοποιήσετε νέα παραγγελία από την αρχή με αντικαταβολή, και θα γίνει αφαίρεση του ποσού από τα επιστρεφόμενα προϊόντα. Εσείς θα πρέπει απλώς να γράψετε τη λέξη ‘Αλλαγή’ στα σχόλια και το ποσό από την προηγούμενη παραγγελία σας. Στην περίπτωση που επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική της επιλογής σας, θα επιβαρυνθείτε εξ ‘ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών το οποίο και θα καταβάλετε στην μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξετε την στιγμή της αποστολής του δέματος.
β) Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται αποδεκτές μόνο σε ειδικές περιπτώσεις κατόπιν συνεννόησης με την εταιρία.
E-mail: info@pantazonas.gr
Τηλεφωνικός: 211 1119333 ή στο +30 69 426 388 76 (Viber ή Whatsapp)
Μέσω μηνύματος στο Messenger
- Σε περίπτωση που κάνατε την αγορά με εγγραφή: Συνδεθείτε με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής σας εδώ (link). Θα μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή από τα στοιχεία της παραγγελίας. Ένας μεταφορέας θα παραλάβει το πακέτο σας από τη διεύθυνση σας εντός 48-72 ωρών.
- Σε περίπτωση που κάνατε την αγορά ως επισκέπτης: Στείλτε e-mail στο info@pantazonas.gr με τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο επικοινωνίας, λόγος επιστροφής) & ένας μεταφορέας θα παραλάβει το πακέτο σας από τη διεύθυνση σας εντός 48-72 ωρών.
FAQs
- Εάν δεν έχετε πλέον την αρχική συσκευασία, μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία σας σε οποιαδήποτε άλλη συσκευασία, αρκεί να είναι καλά σφραγισμένη για να μην χαθούν τα προϊόντα.
- Δεν χρειάζεται να σημειώσετε τίποτα επάνω στο πακέτο σας.
- Εάν επιθυμείτε να τροποποιήσετε ή να ακυρώσετε το αίτημά επιστροφής σας, επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικός ή μέσω email για να το διαχειριστούμε.
- Να θυμάστε ότι θα πρέπει πάντα να γίνεται παράδοση των προϊόντων που θέλετε να επιστρέψετε εντός 14 ημερών, προτού λήξει η προθεσμία επιστροφής. Σε περίπτωση που ζητήσατε παραλαβή και δεν έχει γίνει, επικοινωνήστε μαζί μας για να μπορέσουμε να διαχειριστούμε μια νέα προσπάθεια.
- Η επιστροφή χρημάτων θα γίνεται με την ίδια μέθοδο πληρωμής με αυτήν που χρησιμοποίησες για την αγορά σου. Αφού ολοκληρωθεί η επιστροφή χρημάτων, θα λάβεις επιβεβαίωση μέσω email.